Nahoru

Provoz Tiché linky v pátek 13. 4.

 

Vážení klienti online tlumočení Tiché linky,

v pátek 13.4.2018 16:30 – 19:00 bude z provozních důvodů zajištěno online tlumočení Tiché linky pouze v režimu POHOTOVOST (Tichá linka a Skype). Stále se snažíme zlepšovat naše služby a pracujeme na tom, abychom Vám poskytovali co nejkvalitnější tlumočení. Proto se všichni naši tlumočníci v tomto termínu zúčastní supervize.

Pohotovost Tiché linky můžou neslyšící používat, pouze pokud NUTNĚ potřebují! Například: nehoda, policie, nemoc, porod, havárie

plynu nebo elektřiny, děti nepřišly domů apod.

Upozornění: Pohotovost je pouze v aplikaci Tichá linka (www.tichalinka.cz) a SKYPE. ID: appnpohotovost.

Tým online tlumočníků Tiché linky

 

Online tlumočnická služba používá program Tichá linka a Skype. Program ooVoo od 8. 8. 2017 nebudeme používat

Milí klienti online tlumočnické služby,

nedávno jsme Vás informovali, že ooVoo má novou aktualizaci. Poslaná zpráva od Vás se automaticky nezobrazí (nebliká), tlumočník nevidí zprávu a nemůže odpovědět. Program ooVoo proto neumožňuje poskytovat kvalitní službu online tlumočení a už ho nebudeme používat.

Tlumočníky můžete kontaktovat přes program Skype a Tichá linka (www.tichalinka.cz). Pokud znáte někoho, kdo online tlumočení před ooVoo využíval, předejte mu prosím tuto informaci.

Děkujeme za spolupráci,

tým tlumočníků

Video ve znakovém jazyce:

https://www.youtube.com/watch?v=SIV5Ppfy62o&feature=youtu.be

Aktualizace chromu od verze 59.0.3071.115

Vážení klienti,

Aby Tichá linka správně fungovala, je nutné mít vždy aktuální prohlížeč Google Chrome. Po nejnovější aktualizaci došlo k malé změně, kde najít aktuální verzi.

Jak zkontrolovat, zda je prohlížeč aktuální?

  1. Klikněte v prohlížeči v pravém horním rohu na obrázek menu,  poté na „Nastavení“obr12. Klikněte na „o aplikaci Chrome“obr23. Po kliknutí se Vám zobrazí, zda máte Google Chrome aktuální nebo ne.or34. V případě, že prohlížeč není aktuální, zaktualizujete ho kliknutím na tlačítko „aktualizovat“.

Objednání taxi během pohotovosti

Milí klienti online tlumočnické služby,
v době noční pohotovosti tlumočníci netlumočí objednávání taxi služeb. Taxi si můžete objednat pomocí sms, přes aplikace a www rozhraní jednotlivých taxi služeb.
Pohotovost využívejte jen pro neodkladné záležitosti (sanitka, policie, hasiči atd.). Děkujeme za pochopení.
Tým tlumočníků.
Video ve znakovém jazyce:

 

Výpadek Skype

Vážení klienti,

dnes v noci proběhl celosvětový výpadek Skype. Tento výpadek stále trvá.  V průběhu dnešního dne je možné, že se ještě budou objevovat výpadky appnonlinetlumoceni. Pokud se vám nedaří spojit s online tlumočníkem na skype, využijte www.tichalinka.cz.

Děkujeme, Váš tým Tiché linky

Zde video ve znakovém jazyce:

 

Obnovení webkamery

video ve znakovém jazyce:

 

 

 

 

 

 

 

 

návod, jak problém obnovit:

 

 

 

 

 

 

 

 

Vážení klienti,

Některé problémy s videem a s webkamerou můžete vyřešit tím, že si v prohlížeči Google Chrome obnovíte povolení webkamery.

Zadejte do prohlížeče www.tichalinka.cz

Hned vedle adresy máte napsáno „zabezpečeno“:

zabezpeceno1

Klikněte na to a zobrazí se vám celá nabídka:

povoleni_kamery

Ujistěte se, že máte opravdu povolenou kameru/mikrofon, v případě, že máte, zkuste ji vypnout, zaktualizovat stránky a pak znovu povolit.

V případě potřeby se prosím obracejte na naši Skype technickou podporu:

Tichá linka-pomoc tlumočení

Tichá linka-pomoc přepis

 

Děkujeme, Váš tým Tiché linky

Aktualizace prohlížeče Google Chrome

video ve znakovém jazyce:

 

 

 

 

 

 

 

 

Vážení klienti,

Aby Tichá linka správně fungovala, je nutné mít vždy aktuální prohlížeč Google Chrome.

Jak zkontrolovat, zda je prohlížeč aktuální?

  1. Klikněte v prohlížeči v pravém horním rohu na obrázek menu,  poté na „Nastavení“

aktualizace

  1. Klikněte na „Informace“ a zobrazí se vám, zda je Chrome aktuální. Na obrázku zde je případ, kdy Chrome není aktuální a kdy je potřeba ho zaktualizovat

neaktualni

  • správně zaktualizovaný prohlížeč vypadá takto:

aktualni_prohlizec

Menu klienta

videa ve znakovém jazyce:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vážení klienti,

připravili jsme pro Vás na Tiché lince tyto změny:

a) možnost změny již zadaného požadavku

Pokud máte založený požadavek s rezervací na nějaký určitý den, uloží se Vám tento požadavek do kolonky „nevyřízené požadavky“. Vy můžete poté tento požadavek změnit, případně smazat (viz obrázek).

a

b) možnost ukládat si kontakty, zobrazit si své kontakty

Ve svém menu si můžete ukládat kontakty a čísla, na která často voláte.

b

c) možnost uložení šablony požadavku

Pokud vytváříte na Tiché lince často ten stejný požadavek (voláte často na stejné číslo, vytváříte stejný typ požadavku),  můžete si pro tento požadavek vytvořit šablonu.

Tu si vytvoříte při zadávání požadavku (viz obrázek).

c

Vytvořenou šablonu pak najdete ve svém menu. Když budete chtít založit požadavek se zvolenou šablonou, kliknete na „Požadavek“ a už se dostanete na obvyklou stránku, kde zadáváte požadavky. Danou šablonu můžete kdykoliv smazat.

c2

d) historie požadavků

Když kliknete nahoře na své jméno, budete mít možnost zobrazit historii svých požadavků na Tiché lince. Pokud v této historii kliknete na „chat“, zobrazí se Vám vše, co jste si během požadavku s operátorem psali.

d

d2

Věříme, že se Vám teď bude s aplikací lépe pracovat.

Děkujeme, Váš tým Tiché linky