Kopie Od 1. 6. 2022 končí tlumočení přes Skype.
Vážení klienti,
věnujte pozornost této důležité zprávě. Jak už jistě víte, naše služba se rozhodla postupně opouštět Skype. Skype totiž dlouhodobě nevyhovuje nárokům na online tlumočení. Nyní přicházíme do poslední fáze, jejímž výsledkem bude úplné ukončení užívání aplikace Skype. Od 1. 6. 2022 již nebude možné dále využívat účet appnonlinetlumoceni1 a appnpohotovost. Účet appnonlinetlumoceni1 byl dosud využíván pro následující témata: lékař, veterinář, úřad, soud, zaměstnání, právník. Účet appnpohotovost funguje pouze v čase 22:00-07:00 a v době státních svátků a je určen pouze pro akutní a nouzová volání (např. tísňové linky – hasiči, policie, sanitka; dítě nepřišlo domů; autohavárie atd.).
Pokud budete potřebovat využít tlumočení v těchto případech a zatím používáte pouze Skype, registrujte se prosím na www.tichalinka.cz nebo použijte mobilní aplikaci Tichá linka pro chytré telefony s iOS a Android, kterou si můžete stáhnout na App Store a Google Play.
Nebojte se změny, je to změna k lepšímu. Při používání Tiché linky si můžete, stejně jako na Skype, objednat tlumočení v okamžiku, kdy ho právě potřebujete využít nebo si můžete dopředu rezervovat tlumočníka na konkrétní den a hodinu, což znamená, že si můžete hovor přesně naplánovat a nemusíte čekat. Při používání Tiché linky uvidíte u většiny instrukcí v češtině ikonu ruky. Když na ni kliknete, zobrazí se Vám video v českém znakovém jazyce. Uvidíte, že Tichou linku zvládnete hravě!
Pokud byste ale přeci jen při registraci a používání Tiché linky měli nějaké potíže, neváhejte se prostřednictvím e-mailu obrátit na info@tichalinka.cz.
Těšíme se na Vás na Tiché lince, Váš tým tlumočníků.