Nahoru

Důležitá zpráva pro klienty

Vážení klienti,

chceme vám sdělit důležitou zprávu. Postupně budeme ze Skype přecházet na Tichou linku. Skype dlouhodobě nevyhovuje nárokům na online tlumočení. 

Prvním krokem je přechod účtu appnonlinetlumoceni3 na Tichou linku, a to od čtvrtka 26. 4. 2018. Tento účet zahrnuje tato témata: inzeráty (koupě, prodej), služby – UPC, telefonní operátoři, elektřina, plyn, rezervace ubytování, švadlena, objednání jídla, taxi apod., volat kamarádům atd. Pokud budete potřebovat tlumočit tato témata a zatím používáte pouze Skype, registrujte se prosím na www.tichalinka.cz nebo použijte mobilní aplikaci Tichá linka pro chytré telefony s iOS a Android, kterou si můžete stáhnout na App Store a Google Play.

Nebojte se změny, je to změna k lepšímu :-) Pro používání Tiché linky můžete postupovat jako při Skype, nebo si můžete dopředu rezervovat tlumočníka na přesný den a hodinu, což znamená, že si můžete hovor přesně naplánovat a nemusíte čekat. 

Účet appnonlinetlumoceni3 tedy končí. Ostatní účty i pohotovost zatím zůstávají otevřeny. Účet appnonlinetlumoceni1,2,3 zůstává otevřen ve stejnou dobu, ale pozor, název se změnil na appnonlinetlumoceni1,2 a využít ho můžete pouze pro témata 1 a 2. Téma 3 lze tlumočit pouze na www.tichalinka.cz

V případě dotazů se neváhejte obrátit na tlumoceni@tichalinka.cz 

Těšíme se na Vás na Tiché lince,

Váš tým tlumočníků

Online tlumočnická služba používá program Tichá linka a Skype. Program ooVoo od 8. 8. 2017 nebudeme používat

Milí klienti online tlumočnické služby,

nedávno jsme Vás informovali, že ooVoo má novou aktualizaci. Poslaná zpráva od Vás se automaticky nezobrazí (nebliká), tlumočník nevidí zprávu a nemůže odpovědět. Program ooVoo proto neumožňuje poskytovat kvalitní službu online tlumočení a už ho nebudeme používat.

Tlumočníky můžete kontaktovat přes program Skype a Tichá linka (www.tichalinka.cz). Pokud znáte někoho, kdo online tlumočení před ooVoo využíval, předejte mu prosím tuto informaci.

Děkujeme za spolupráci,

tým tlumočníků

Video ve znakovém jazyce:

https://www.youtube.com/watch?v=SIV5Ppfy62o&feature=youtu.be

Aktualizace chromu od verze 59.0.3071.115

Vážení klienti,

Aby Tichá linka správně fungovala, je nutné mít vždy aktuální prohlížeč Google Chrome. Po nejnovější aktualizaci došlo k malé změně, kde najít aktuální verzi.

Jak zkontrolovat, zda je prohlížeč aktuální?

  1. Klikněte v prohlížeči v pravém horním rohu na obrázek menu,  poté na „Nastavení“obr12. Klikněte na „o aplikaci Chrome“obr23. Po kliknutí se Vám zobrazí, zda máte Google Chrome aktuální nebo ne.or34. V případě, že prohlížeč není aktuální, zaktualizujete ho kliknutím na tlačítko „aktualizovat“.

Objednání taxi během pohotovosti

Milí klienti online tlumočnické služby,
v době noční pohotovosti tlumočníci netlumočí objednávání taxi služeb. Taxi si můžete objednat pomocí sms, přes aplikace a www rozhraní jednotlivých taxi služeb.
Pohotovost využívejte jen pro neodkladné záležitosti (sanitka, policie, hasiči atd.). Děkujeme za pochopení.
Tým tlumočníků.
Video ve znakovém jazyce:

 

Výpadek Skype

Vážení klienti,

dnes v noci proběhl celosvětový výpadek Skype. Tento výpadek stále trvá.  V průběhu dnešního dne je možné, že se ještě budou objevovat výpadky appnonlinetlumoceni. Pokud se vám nedaří spojit s online tlumočníkem na skype, využijte www.tichalinka.cz.

Děkujeme, Váš tým Tiché linky

Zde video ve znakovém jazyce:

 

Obnovení webkamery

video ve znakovém jazyce:

 

 

 

 

 

 

 

 

návod, jak problém obnovit:

 

 

 

 

 

 

 

 

Vážení klienti,

Některé problémy s videem a s webkamerou můžete vyřešit tím, že si v prohlížeči Google Chrome obnovíte povolení webkamery.

Zadejte do prohlížeče www.tichalinka.cz

Hned vedle adresy máte napsáno „zabezpečeno“:

zabezpeceno1

Klikněte na to a zobrazí se vám celá nabídka:

povoleni_kamery

Ujistěte se, že máte opravdu povolenou kameru/mikrofon, v případě, že máte, zkuste ji vypnout, zaktualizovat stránky a pak znovu povolit.

V případě potřeby se prosím obracejte na naši Skype technickou podporu:

Tichá linka-pomoc tlumočení

Tichá linka-pomoc přepis

 

Děkujeme, Váš tým Tiché linky

Aktualizace prohlížeče Google Chrome

video ve znakovém jazyce:

 

 

 

 

 

 

 

 

Vážení klienti,

Aby Tichá linka správně fungovala, je nutné mít vždy aktuální prohlížeč Google Chrome.

Jak zkontrolovat, zda je prohlížeč aktuální?

  1. Klikněte v prohlížeči v pravém horním rohu na obrázek menu,  poté na „Nastavení“

aktualizace

  1. Klikněte na „Informace“ a zobrazí se vám, zda je Chrome aktuální. Na obrázku zde je případ, kdy Chrome není aktuální a kdy je potřeba ho zaktualizovat

neaktualni

  • správně zaktualizovaný prohlížeč vypadá takto:

aktualni_prohlizec