Vytíženost Tiché linky
Vážení a milí klienti online tlumočení Tiché linky,
obracíme se na Vás s důležitým sdělením a prosbou. Někteří z Vás určitě v poslední době zažili dlouhé čekání na Tiché lince, než se na Vás dostala řada a tlumočník Váš požadavek přijal.
Není to však tím, že by Tichá linka nefungovala nebo měla technické výpadky. Důvodem je opravdu nadměrná vytíženost naší služby v poslední době.
Již brzy to budou 2 roky, co do našich životů zasáhla pandemie covidu-19. V souvislosti s touto i nadále trvající situací způsobenou výskytem koronaviru jsme se všichni, my i Vy, naši klienti, naučili hodně věcí řešit online.
Zvýšeného zájmu o naši službu si moc vážíme a jsme za něj rádi. Na druhou stranu je nárůst počtu požadavků na Tiché lince opravdu velký a ne vždy jsme schopni je přijmout a vyřídit tak rychle, jak jste byli zvyklí. Navíc se onemocnění a karantény nevyhýbají ani našemu tlumočnickému týmu. Může se tedy stát, že teď na Tiché lince budete čekat i 10–20 minut, než na Vás přijde řada. Samozřejmě ale děláme vše, co je v našich silách, aby k tomu nedocházelo.
Prosíme Vás tímto o trpělivost.
Tým online tlumočníků Tiché linky Vám děkuje za pochopení a Vaši podporu.