Návod na použití online přepisu
Přihlášení do účtu – zde
Vyplňte přihlašovací údaje, které jste zvolili při registraci, a přihlaste se. V případě nouze můžete NONSTOP využít tlačítko „Zavolat SOS“ (např. tísňové linky – hasiči, policie, sanitka; dítě nepřišlo domů, autohavárie).
Nový požadavek na přepis
Vyberte „Nový přepis“.
Krok 1/4: Popište téma požadavku - nepovinné.
Krok 2/4: Pokud chcete volat, vyplňte jméno a telefonní číslo volaného. Pokud nechcete volat (přepis na místě, úprava textu), jméno ani číslo nevyplňujte a pokračujte.
Krok 3/4: Pokud chcete vytvořit požadavek bez rezervace a jít do fronty, pokračujte k dalšímu kroku. Pokud víte, kdy se chcete spojit, můžete si rezervovat čas spojení a nečekat (doporučujeme). Zaškrtněte „Chci rezervaci na přesný čas“ a vyberte požadovaný čas spojení.
Krok 4/4: Zde můžete přiložit dokumenty, které se týkají požadavku a texty na úpravu - nepovinné. Soubory můžete přiložit i při spojení s přepisovatelem.
Shrnutí: Zkontrolujte požadavek, v případě potřeby upravte.
Vytvořte požadavek a vyčkejte na spojení s přepisovatelem.
Celý návod v textové podobě najdete zde.
Návod v podobě prezentace najdete zde.