Návod na použití OLP

Přihlášení do účtu -  zde

Vyplňte přihlašovací údaje, které jste zvolili při registraci a přihlaste se. V případě nouze můžete NONSTOP využít tlačítko pohotovosti „Zavolat SOS“ (např. tísňové linky – hasiči, policie, sanitka; dítě nepřišlo domů, autohavárie).

 

Nový požadavek na přepis

Vyberte „Nový přepis“.

Krok 1/4: Popište téma požadavku - nepovinné.

Krok 2/4: Pokud chcete volat, vyplňte jméno a telefonní číslo volaného. Pokud nechcete volat (přepis na místě, úprava textu), jméno ani číslo nevyplňujte a pokračujte.

Krok 3/4: Pokud chcete vytvořit požadavek bez rezervace a jít do fronty, pokračujte k dalšímu kroku. Pokud víte, kdy se chcete spojit, můžete si rezervovat čas spojení a nečekat (doporučujeme). Zaškrtněte „Chci rezervaci na přesný čas“ a vyberte požadovaný čas spojení.

Krok 4/4: Zde můžete přiložit dokumenty, které se týkají požadavku a texty na úpravu - nepovinné. Soubory můžete přiložit i při spojení s přepisovatelem.

Shrnutí: Zkontrolujte požadavek, v případě potřeby upravte.

Vytvořte požadavek a vyčkejte na spojení s přepisovatelem.

 

Celý návod v textové podobě najdete - zde

Návod v podobě prezentace najdete - zde

Tichá linka - Průběh hovoru

Mobilní aplikace ke stažení již brzy!