Návod pro organizace
Přihlášení do účtu – zde
Vyplňte přihlašovací údaje, které jste zvolili při registraci, a přihlaste se do svého účtu. V případě nouze můžete využít tlačítko „Zavolat SOS“.
Nový požadavek na tlumočení/přepis
Dle potřeby klienta vyberte jednu z možností „Nové tlumočení“ nebo „Nový přepis“.
Krok 1/3: Stručně popište, čeho se bude požadavek týkat.
Krok 2/3: Pokud se chcete spojit hned, jak to bude možné, pokračujte. Pokud víte, kdy klient přijde, můžete si rezervovat čas spojení a nečekat (doporučujeme). Zaškrtněte „Chci rezervaci na přesný čas“ a vyberte požadovaný čas spojení. Doba čekání bez rezervace většinou nepřesahuje 5 minut.
Krok 3/3: Přiložte dokumenty, které se požadavku týkají – nepovinné. Soubory můžete přiložit i při spojení s tlumočníkem/přepisovatelem.
Shrnutí: Zkontrolujte požadavek, v případě potřeby můžete jednotlivé kroky upravit.
Vytvořte požadavek a vyčkejte na spojení s tlumočníkem/přepisovatele.
Po ukončení požadavku použijte “koš” pro vymazání historie požadavku a zajištění ochrany citlivých informací klienta.
Celý návod v textové podobě najdete zde.
Návod v podobě prezentace najdete zde.