Témata 1, 2, 3
Níže najdete bližší popis jednotlivých témat, která můžete volat. Rozdělení volání na témata nám pomáhá urychlit vyřízení jednotlivých požadavků.
1) LÉKAŘ/ÚŘAD

- lékař, veterinář (např. potřebujete se objednat k lékaři nebo veterináři nebo tlumočit přímo při vyšetření)
- úřad, soud (např. potřebujete vyřídit něco na úřadech, domluvit si schůzku apod.)
- zaměstnání (hledáte práci, potřebujete obvolat zaměstnavatele nebo reagujete na inzeráty s nabídkou práce, potřebujete se omluvit v práci)
- právník (potřebujete právní poradenství a kontaktujete právníka)
2) DŮLEŽITÉ

- pošta (balíky, složenky, uschování zásilky apod.)
- studium (např. potřebujete si domluvit termíny zkoušek, dobu studia, objednat tlumočníka, vše kolem vzdělávání)
- rodina
- nájem
- tlumočení (domlouvání si konkrétního termínu tlumočení)
- banka, spořitelna, půjčky
3) OSTATNÍ

- inzeráty: koupě, prodej
- služby – telefonní operátoři, poskytovatelé internetu, elektřina, plyn, rezervace ubytování, švadlena, objednání jídla, taxi apod.
1), 2), 3) - VŠECHNO

- můžete volat bez omezení témat
- hlavně ve večerních hodinách 17:00–22:00 a o víkendu 7:00–22:00
SOS linka

- pouze pro akutní a nouzové volání (např. tísňové linky – hasiči, policie, sanitka; dítě nepřišlo domů, autohavárie atd.)