Témata 1, 2, 3

Níže najdete bližší popis jednotlivých témat, která můžete volat. Rozdělení volání na témata nám pomáhá urychlit vyřízení jednotlivých požadavků.

 

1) LÉKAŘ/ÚŘAD 

  • lékař, veterinář (např. potřebujete se objednat k lékaři nebo veterináři nebo tlumočit přímo při vyšetření)
  • úřad, soud (např. potřebujete vyřídit něco na úřadech, domluvit si schůzku apod.)
  • zaměstnání (hledáte práci, potřebujete obvolat zaměstnavatele nebo reagujete na inzeráty s nabídkou práce, potřebujete se omluvit v práci)
  • právník (potřebujete právní poradenství a kontaktujete právníka)

 

2) DŮLEŽITÉ

  • pošta (balíky, složenky, uschování zásilky apod.)
  • studium (např. potřebujete si domluvit termíny zkoušek, dobu studia, objednat tlumočníka, vše kolem vzdělávání)
  • rodina
  • nájem
  • tlumočení (domlouvání si konkrétního termínu tlumočení)
  • banka, spořitelna, půjčky

 

3) OSTATNÍ

  • inzeráty: koupě, prodej
  • služby – telefonní operátoři, poskytovatelé internetu, elektřina, plyn, rezervace ubytování, švadlena, objednání jídla, taxi apod.

 

1), 2), 3) - VŠECHNO

  • můžete volat bez omezení témat
  • hlavně ve večerních hodinách 17:00–22:00 a o víkendu 7:00–22:00

 

SOS linka

  • pouze pro akutní a nouzové volání (např. tísňové linky – hasiči, policie, sanitka; dítě nepřišlo domů, autohavárie atd.)
Tichá linka - Průběh hovoru

Stáhněte si zdarma mobilní aplikaci

a mějte Tichou linku po ruce kdekoliv
Za podporu děkujeme